Om Katarina


Jeg er opprinnelig svensk og kom til Norge 1986. Jeg har service og kundebegeistring som mitt spesialområde og har vært selvstendig bedriftsrådgiver siden 1992. Egen bakgrunn fra hotellbransjen. Jeg er to ganger nominert som "Beste foredragsholder" i av konferansearrangøren Confex.

I dag arbeider jeg med en rekke forskjellige bedrifter og bransjer, i og utenfor Skandinavia. Jeg trives på scenen og hadde en gang i min ungdom en drøm om å bli skuespiller, eller journalist. I dag bruker jeg mine evner som foredragsholder, skrive bøker og utvikle kreative og annerledes opplæringsverktøy. Jeg utvikler alt materiale selv, eller tilpasser individuelle løsninger for mine oppdragsgivere.

Mitt største oppdrag som rådgiver er uten tvil opplæringen av alle ansatte om bord på M/S Color Fantasy i 2004 og M/S Color Magic i 2007. Fulgt av SuperSpeed I og SuperSpeed II i 2008. Nesten 2000 ansatte gjennomførte opplæringen som gikk over minimum 2 dager.

Jeg samarbeider med eventleverandøren Athenas. Du også kjøpe to digitale kurs gjennom Videocation AS.

Jeg holder foredrag på norsk, engelsk og svensk.


Katarina om å lære mennesker om service og kundebegeistring:

Mine kurs handler ikke om "smil" og definerte servicestandarder. Det handler om å inspirere alle til å finne sin personlige måte å yte service på, både overfor interne og eksterne kunder. Hvordan kan Du bli en "serviceproff"? Mine foredrag og kurs er praktiske og konkrete. Jeg bruker mye humor og historier fra virkeligheten.


Katarina om implementering av verdier og visjoner:

En flott brosjyre er ikke nok for å få medarbeiderne til å se og forstå hvordan de kan leve ut visjoner og verdier i hverdagen. Med hjelp av kreative verktøy som involverer og engasjerer kan merkevareplattformen bli levende i bedriftens hverdag. Live & Love the Brand!



KLD-dagen på Lillestrøm i Januar 2018. KLD er arrangert av ASKO Norge.


Se Katarina i Servicevideo: