Produkter

Kundebegeistringsspillet - morsomt spill som skaper diskusjon og refleksjon. Passer alle typer bedrifter. 350,-/spill eks mva og porto.

Spillet kan også spesialdesignes med caser fra egen bedrift.


Lederboksen!

LEDERBOKSEN! NYTT PRODUKT OG KURS 2023 Hva skjer etter kurset? Medarbeiderne er som regel motiverte og inspirerte til å skape positive kundeopplevelser, men hvis vi ikke følger opp avtar effekten raskt. Nå kan du bestille Lederboksen! Dette er et fysiskt produkt som du som leder mottar i forbindelse med en personlig coachingsamtale. Coachingen gir deg 30 konkrete aktiviteter som du kan gjennomføre i egen bedrift/avdeling. Materialet ligger ferdig i boksen! Bare å sette i gang. Aktivitetene er praktiske, konkrete og krever minimalt med tidsbruk eller ekstra kostnader.


Service Excellence - KUN FÅ EKSEMPLAR IGJEN!

Praktisk håndbok i service - bestselger om service! En perfekt gave til ansatte og ledere - 70 kroner (+ porto) - bestill direkte på telefon eller mail. KUN 60 EKSEMPLAR IGJEN! NÅ TIL SPESIALPRIS 70,-


Hvordan vil du ha egget ditt stekt?

Boken som er basert på et samarbeide med Alna bo- og miljøarbeidertjeneste. Dette er et inspirasjonshefte som handler om Kvalitet og Glede! Passer godt for alle som arbeider innen helse og omsorg. Heftet koster 200,-/eks porto.


Company cooking

Oppskrifter for mål, mennesker og mat! Trenger du et verktøy som skaper stolthet, engasjement og identitet? Be om presentasjon av Company cooking!


Kortstokken for økt kompetanse

Grunnlaget for all god kundebehandling er produktkunnskap, ikke smil, som mange tror. Kortstokken spesialtilpasses bedriften og sørger for at alle medarbeidere har en grunnleggende kunnskap om egen bedrift.


Hemmelig kunde

Få en hemmelig kunde på besøk. Den hemmelige kunden tester serviceinnstillingen blant dine ansatte.


Film

I samarbeid med Siesta produserer jeg kortfilmer for spesielle anledninger. Som eksempel kan nevnes; kick off-samlinger, nye produkter, introduksjonsfilm for nyansatte, implementering av visjon og verdier eller jubileer.


"Loggbok"

Bedriftens egne historier, fortalt av de ansatte. Et perfekt verktøy for å dele erfaringer, lære av hverandre samt for å introdusere bedriftens kultur for nye medarbeidere.


Annet

Dessuten har jeg telefonspeil, reminders, servicebingo, servicekalender, og ukentlige service og motivasjonstips på min Facebook side!